niedziela, 11 listopada 2012

Liebster Blog Award (WTF?) ;D

Naprawdę nigdy o tym nie słyszałam i nie mam pojęcia o co come on, ale zostałam 'nominowana' do Liebster Blog Award. 

Tutaj krótkie wyjaśnienie z bloga dziewczyny, która mnie 'nominowała':

'Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nominacji trzeba odpowiedzieć na 11 pytań. Potem ty (jako osoba nominowana) wybierasz inne 11 blogów do nominacji i im również zadajesz 11 pytań.
'

-brzmi naprawdę sympatycznie, ale jako, że jestem w blogosferze od niedawna to jak na razie nie jestem w stanie nikogo nominować :c
Więc proszę was -> jeśli macie swoje blogi to UMIESZCZAJCIE LINKI DO NICH W KOMENTARZACH to nic nie kosztuje, a zawsze 1 czytelnik więcej, co nie? ;D

No, dobra. Pytania dla mnie i odpowiedzi.
1. Ulubiona piosenka?
Mam wielki sentyment do Mine Taylor Swift.
2. Najradośniejsza chwila w twoim życiu?
Trudno powiedzieć. Jest w moim życiu wiele radosnych chwil. ;D Wybierać nie będę bo naprawdę nic nie przychodzi mi na myśl. 
3. Jesteś od czegoś uzależniona? ( muzyka itp tez się liczą xD )
Od  czytania książek, komputera, robienia zakupów i słodyczy, ale przed wszystkim - przyjaciół i pisania ;3
4. Uprawiasz jakiś sport?
Nałogowe lenistwo też się liczy? :D
5. Ulubiony sportowiec?
Nie posiadam takowego.
6. Czego nie lubisz?
Ponad wszystko pozerstwa.
7. Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić?
Londyn, Paryż, Nowy York, Sydney i wiele, wiele innych...;D
8. Najlepszy film, jaki kiedykolwiek widziałaś?
Niestety rzadko oglądam ambitne filmy, wolę czytać książki więc się nie wypowiadam.
9. Jeżeli na twoim podwórku wylądowaliby kosmici i chcieliby pożreć twoja twarz, co byś zrobiła?
Czekałabym aż przybiegnie Lou i zerwie z siebie koszulę krzycząc 'Superman!'.
10. Jeżeli miałabyś jeść coś do końca swojego życia, to co by to było? (np. pizza, kurczak itp.)
Makaron <3
11. Ulubiony zespół?
Chyba nikt kto czyta tego bloga nie ma wątpliwości ;)

Moja pytania pojawią się, gdy kogoś 'nominuję'.

Dodam jeszcze, że bardzo są fajne takie różne akcje w blogosferze i dziękuję bardzo Ollie za tę 'nominację' ;)

2 komentarze:

  1. heheszky, a ja nominowałam Ollie *___*
    dołączysz do moich obserwujących? odwdzięczę się ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha skąd się wzięła ta zabawa w Liebster Blog Award? *__*

    Nie dołączę bo nie jaram się Monter High ;P

    OdpowiedzUsuń